Fältflygare - från dröm till verklighet Denna bok är resultatet av 15 års idogt arbete med att samla dokument, foton och, inte minst, att intervjua många av de människor som varit en aktiv del av fältflygarkåren. Nu finns svaren på hur många de var, vad hände efter den grundläggande flygutbildningen och vad har hänt efter avslutade tjänsteår. Läs och begrunda Jacobssons förnämliga essä om en yrkesgrupp som man hört mycket talas om men egentligen inte vet så mycket om – fältflygarna, stridspiloterna – unga pojkar som en gång förverkligade sina drömmar. Författare: Göran Jacobsson Vikt: 958 gram Pris: 250 kr (inkl moms + frakt 61 kr) Bokförlaget Norlén&Slottner www.bokforlaget.com Vike Sörgården 1 681 93 Kristinehamn , Sverige Telefon:  0550-804 00 E-post:  info@bokforlaget.com
2017 11 15